y

y

b

b

g

g

1 mai muncitoresc

luni

Asa cum am mai scris si in posturile precedente, 1 mai reprezinta una dintre iesirile noastre in aer liber, impreuna cu pritenii. Ei bine, eu am 39 ani, insa putini dintre noi, si in special cei tineri stim care a fost sitoria acestui 1 mai muncitoresc

In tara noastra, minuanta noastra patrie, aceasta manifestare dateaza chiar din primul an, din 1890. Urmand ca in perioada de trista amintire , 1 Mai sa fie sa capete valoarea unui cadru social unde se preamarea conducerea tarii, si unde eu si cu pritenii mei, ne aventuram pe imensele bulevarde pentru a ridica in slavi, regimul comunist.

Inviata de dupa 89, ziau de 1 mai este o zi a libertatii, de altfel constitutia romaniei prevede ca fiind liber de 1 mai si deci este un drept cetatenesc in acest sens. Foarte multi dintre noi ne punemaceasta intrebare:


unde emrgem de 1 mai ? la mare ? la munte? sau o iesire in aer liber?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un comentariu? Puteti posta orice link catre site-ul dumneavoastra. Daca doriti backlink , utilizati pagina de contact. Va rugam sa va manifestati decent in ceea ce priveste redactarea comentariilor, respectand normele de comportament ope legis

histats

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP