y

y

b

b

g

g

coade cs 1.6 coduri counter strike 1.6

marți

Manifest pentru cei care detin servere de counter strike CS 1.6


Pasiunea pentru CS 1.6 atinge uneori cote paroxistice.Tocmai de accea rugam copii mici sa nu mai foloseascsa coade counter cs 1.6 si nici sa mai baneze jucatori cinstiti.

Acesta este un mesaj pentru sprijinirea tinerelor talente.

"De ce minti mah? de ce minti mah? ca nus codat! te omor maaah!!" )))




coade, coduri cs 1.6, coade counter strike 1.6, servere de counter strike 1.6, admin cs 1.6




43 comentarii:

Anonim,  12:50  

eu nu joc cu coduri dar vreau sa stiu ce coduri exista va rog mult sa imi spuneti

Anonim,  08:55  

ma ia somnu la ce bazaconi vorbiti

Anonim,  14:17  

mah futuva-n gura de codati ce pula mea va credeti atat de buni daca jucati cu coade muie fratilor io nu joc cs dar mi se pare ca cei cae folosesc coade sunt muisti uite asa pur ji simplu asa ca inca odata muie hai pa

Anonim,  13:28  

eu joc cs fara coduri si imi place in rest ma enervez cand vad ca jaca alti cu coduri. LE DAU MUIE CODARILOR CARE CITESC ACEST COMENTARIU

Anonim,  10:01  

ba bagamias pula in codati ce reaq folositi voi codurile codatii care citesc comentariul asta sa imi beleasca PULA

Anonim,  02:38  

BA DAMI SI MIE NISTE CODURI WALL SI AIM ITI DAU DOLARI PE TEL DC IMI DAI LA ID IONUTZ_BRILIANTU2000

ovidiu 03:52  

Sallutare fratilor datimi urgent cod WALL la CS1.6 pe id asta ovy_best08 urgent. sall totzi.

Anonim,  00:12  

ba ce naiba va trebuie coduri k yo va fac pe totzi codatzi bagameas pula -n voi de codatzi

Anonim,  02:20  

pierdeti vremea cu counter-ul strike lumea voastra reala e in joc

Anonim,  10:40  

vreu sti eu sa intru in top de asta vreu sa folosesc un cod numa pana atunci dupa imi scot codul

Anonim,  04:06  

as vrea si eu un cod...speed...daca se poate.plsss:D

Anonim,  04:07  

dati un speed la id adam_costy

Anonim,  04:09  

sa fut va in cur de codati..ce plm gasiti in coduri

Anonim,  07:23  

ba codati numi trebe io acum am inceput couter strike.ma enervez si ii fut un cur pe codati 1.2 am avut wall si speed si aim toate sunt naspa
ce vedeti ma in coduri va credeti smecheri cu coduri si chestii dinastea aaa va fac la counter strike muisti cu coade varza

Anonim,  07:26  

poi ba daca jocati cu coade no sa stiti nici o data ,in viata voastra sa jucati ,no sa stiti sa jocati nici un joc de bebelas

Anonim,  04:47  

datimi un site cu coduri plz

Anonim,  03:33  

dava dracului

Anonim,  12:40  

Ma, ma pisch in voi de codati futuvan gura sa va fut sucetimi pula TOTI CODATII CARE CITESC ACEST MESAJ SAMI SUGA PULA.Ma eu sa mor dak ii inteleg pe astia care au coduri ... nu o sa invete niciodata sa joace ... oricum cemi bat capul ... nu uitati SUGETIMI PULA CARE E CODAT SI CARE CITESTE ACUM ACES MESAJ !!!

Anonim,  01:31  

ba muistilor sa va fut in cur de codati imputiti dreacu nici o data nu o sa invatati sa jucati cs .daca va futeti in cur cu codurile voastre ca atun ci cand intri pa servervezi acolo ...pulica 42-0 sulica 66-3 si toti ai sujnt codati .....ba fratilor jocativa fratilor cu boti cu coduri dac vreti sa jucati ....futuva in gura de muisti

Anonim,  11:21  

sal la toti intrati pe id-ul anaconda_elvix si datimi si mie cate coduri sa ma razbun si eu pe cei care joc cu asa ceva va rog mult

Anonim,  09:26  

ce foc iau fraerii astia,=))asa,tipati mai tare

Anonim,  02:49  

datimi si mie cod WALL la ip tepes98vlad va rogg!!!

Anonim,  04:23  

ma pis pe toti codatii,daca sunteti asa buni dc nu jucati fara coade,muistii draq

Anonim,  04:25  

ba da prosti mai sunteti la ce dacu va trebuie coade,aaaaaaaaaa
acuma stiu nu stiti counter dava-n sloboz

Anonim,  12:12  

bha nu jucaty cu coduru ca luati muie pe servar de admini eu sun cel mai mare admin pana acum si am dat ban la multa lume permanent controlez mai multe servare de pe lume eu sun di timisora

Anonim,  12:12  

bha nu jucaty cu coduru ca luati muie pe servar de admini eu sun cel mai mare admin pana acum si am dat ban la multa lume permanent controlez mai multe servare de pe lume eu sun di timisora

Anonim,  11:42  

mao voi sunteti dem....ce atata va injurati
oare de ce sau mai inveentat shi codurile

Anonim,  20:56  

Cautam ceva coduri si am dat si peste pagina asta unde nu am gasit .. asa ca am sa va dau pagina unde am gasit coduri : http://top-net.orgfree.com - am gasit wall simplu de care imi trebuia dar mai era si aim speed si alte scripturi .

http://www.top-net.orgfree.com - are si un centru de download unde gasesti de toate .

Anonim,  08:36  

ba dar voi ce faceti dle voi sunteti poponari de poponari ducetiva in ceva si lasatima in pace ca ma ia somnu si bag pula in voi de muisti...

Anonim,  11:15  

injurati ca niste idioti!. . . si ce daca joaca cu coade? ia ban! si daca nu ia ...bravo lui ca stie sa se descurce..asa ca fuck off si fiecare joca cum stie (sau cum poate)

Anonim,  10:14  

CARE IMI DA SI MIE UN SRV DE CS

Anonim,  12:52  

Coae credetima ca daca jucati cu coade no sa mai ajungeti sa invatati voi cs nici la anu mai bine jucati fara coade kit ca nu prea va place dar o sa invatati eu asa am facut si nici nu imi place sa joc cu coade am incercat si nu mai e distactia aia normala sall

Anonim,  03:18  

mah sa zicem ca joci cu coduri dar poate candva o sa ajungi si tu sa joci un mix sau in pgl astea normal se joaca la sala ehh atuncia cio sa faci omule o sa zici ca nu-ti palce mouse-ul????????? rapanosilor

Anonim,  14:51  

ba ce pula mea vrea ala sai belesc pula sa beleasca el la toata familia mea il fute pa el griza eu joc cu coade ca ma oftic cand ii vad paialalti cu coade si ma ia si sunt ultimu simi bag coade asa ca baiete sami sugi pula si mata si tactu etc etc etc

Anonim,  23:50  

bai baiety maty inebunit ba..credety ca suntety mai buni cu coduri tot reflexele propii sunt mai bune...ce bine ar fi daca nu sar mai juca cu coduri pe toty vas bate din toata loooooomea:)):)):))

Anonim,  23:54  

v a rog frumos datimi si mie coduri de viteza ca deale lalte am si sami spunety cum se activeaza....si sai fuuut in gura paia care mai zice o vorba despre codaty nui asa fratilor?ce pooola mea se baga ei ...bagaias sarma intre dinti....:)):)):)):))

Anonim,  09:03  

Bravo frate ce treaba au ei cu noi dak noi jucam cu coduri parca am jucat noi vreodata cu ei:(

Anonim,  04:50  

Ba lasativa de coduri ca a spus medica ca poti sa belesti pula daca joci cu coduri:)) jucati fara mah e ecl mai bine.....joci o zi cu cod dupaia joci mereu

Anonim,  11:09  

sal pe toti
sti pe mine nu ma deranjeaza ca ei nu jaoca cu coduri ma oftica cand ma dau afara dupa servar si im mai spun ca ei nu au coduri si ii vezi cu speed sau cdhk etc

Anonim,  15:36  

care imi dai si mie un cod de cs 1.6 k ma enerveaza niste codati pe un sv si vreau si eu sai fac:|..id meu joenebunu

Anonim,  07:43  

as vrea si eu codu de spd plsss id meu dragos_revelin

Anonim,  19:19  

It isn't hard at all to start making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat method[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood ways to generate an income online.

Marco 15:24  

eu joc fara coduri...

Trimiteți un comentariu

Un comentariu? Puteti posta orice link catre site-ul dumneavoastra. Daca doriti backlink , utilizati pagina de contact. Va rugam sa va manifestati decent in ceea ce priveste redactarea comentariilor, respectand normele de comportament ope legis

histats

  © Blogger template Noblarum by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP